با فست فودهای محبوب آشنا شوید
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

با فست فودهای محبوب آشنا شوید

با فست فودهای محبوب آشنا شوید

فست فودها انواع مختلفی دارند و به طور کلی در میان اکثر مردم دنیا بسیار پرطرفدار هستند. فست فودهای محبوب هر شهر و یا محله ای با شهر و محله های دیگر متفاوت است. یکی از مسائلی که در انتخاب فست فودهای محبوب، قابل توجه به نظر می رسد، گرم و یا سرد بودن آن است. در ادامه ی مقاله قصد داریم انواع مختلف فست فود را به شما معرفی کرده و توضیحاتی درباره هر کدام از آن ها ارائه دهیم.

همبرگر، یکی از فست فودهای بسیار پرطرفدار

این نوع فست فود، نوعی از ساندویچ هست که از یک یا چند تکه گوشت تشکیل شده و در میان چند تکه نان بریده شده قرار گرفته است. این مدل از فست فود را می توان با چاشنی های مختلفی طعم داد و یا تزئین کرد.

پیتزا، یکی از فست فودهای محبوب برای اکثر مردم

این نوع از فست فود از یک نان صاف درست می شود که در ابتدا بر روی سطح آن مقداری سس گوجه فرنگی ریخته می شود. پس از آن پنیر پیتزا و چاشنی به آن اضافه شده و داخل فر قرار داده می شود. پیتزا غذایی هست که اولین بار توسط مردم ایتالیا سرو شده و یکی از فست فودهای محبوب در میان اکثر مردم جهان است.

هات داگ، یک فست فود کاملا پرطرفدار

هات داگ نوعی از فست فود است که با استفاده از یک سوسیس پخته شده درست می شود. این سوسیس در نهایت داخل یک نان باگت قرار گرفته و با خردل، سس مایونز، کچاپ و پیاز طعم دار می شود. البته باید بگوییم که همراه با پنیر و چیلی سرو می شود.

چیز برگر، یکی از فست فودهای محبوب و خوشمزه

این نوع از فست فود همان همبرگر است؛ با این تفاوت که در هنگام درست کردن یک برش پنیر ذوب شده به آن اضافه می کنند. برش پنیر طعم همبرگر را بسیار لذیذتر می کند.

ناگت مرغ

ناگت مرغ یکی از محصولاتی فرآوری شده است که برای تهیه آن از سینه مرغ چرخ شده و آرد سوخاری استفاده می کنند. در انتها سینه مرغ طعم دار شده با آرد سوخاری را در روغن سرخ کرده و به فروش می رسانند.

ساندویچ دونر کباب، یکی از فست فودهای محبوب در کشور ترکیه

ساندویچ دونر کباب یکی از ساندویچ های معروف ترکیه است که در همه جای دنیا طرفداران خاص خود را دارد. این مدل ساندویچ بسیار لذیذ بوده و برای تهیه آن از گوشت بره کباب شده، انواع سبزیجات و ماست استفاده می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدار ترین فست فودها در میان طیف مختلف مردم است. در مکان های مختلف این مدل فست فود را به روش های متفاوتی سرو می کنند. پنیر پیتزا و قارچ موادی هستند، که در برخی مکان ها به سیب زمینی سرخ کرده اضافه می کنند تا طعم بی نظیر تری به آن ببخشند.

پیتزا پپرونی یکی از فست فودهای محبوب در میان مردم آمریکا

این مدل به روش های متفاوتی سرو می شود. در مکان های مختلف برای تهیه آن ممکن است از گوشت گاو و یا ماهی استفاده کنند.

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.